Lockigt hår

Jag har alltid haft väldigt rakt hår och har nu därför
köpt en liten locktång som jag testade första
gången idag och såhär blev resultatet:

Jag är väldigt nöjd med hur smidigt det var att locka håret
& tror att jag i framtiden kommer locka håret mer! 
Locktången jag använder heter: Cerawand ceramic curling iron mini.
Även fast den är i mini storlek så räcker det till mitt hår 
eftersom att det är ganska kort!

∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i skönhet. Bokmärk permalänken.

Kommentera

