Mitt första inlägg!!

Hej, det här blir mitt första inlägg på den här sidan.
Jag har länge velat starta en hemsida som ska handla om 
mode och inredning eftersom att det är
en stor del av mitt liv!

Lite om mig så är jag 16 år
och bor utanför Stockholm.
Den här bloggen kommer inte riktigt 
handla om mig personligen 
utan mer om det jag gillar, mode & inredning.

Min stil grunder sig på det bohemiska & jordnära modet &
så har det blivit med åren pga utvecklad 
stil & olika inspirationer från bland annat 70-talet 
med sina fransar, jordnära fransar osv.

Viktigt för mig är att hitta rätt inspiration & 
det är därför jag vill skapa en sida där 
jag själv kan försöka inspirera genom bilder, tips osv.

Jag hoppas att ni kommer 
stanna kvar & ta del av mycket olika saker!!

bohooo bohe.jpg
Inrednings-inspo             Fina kläder!!


∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

