Zara-jacka

Hej på er!!

Nu när våren närmar sig har jag införskaffat mig en ny
vårjacka från Zara. Det har ju ett tag nu varit väldigt
populärt med fuskpälsjackor:

pälsjacka ♥

& man har sett de flesta modebloggerskorna
gå runt med sådana. De är väldigt fina men jag har dock
aldrig tagit mig tid att köpa en sådan utan
hittade istället en liknande jacka. Det är dock inte
päls utan trådar som hänger ihop,haha.
såhär ser den ut:

till bloggen 2016 011 

Jag är väldigt nöjd över den och tycker den är lagom
stor. Kan tänka mig att styla den med en brun,retro
axelbandsväska,massor av guld smycken och
en mysig halsduk nu när det fortfarande är kallt ute. 

∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

