Tips på affär

Heej!
Idag tänkte jag tipsa om en av mina favoritaffärer, 
Urban Outfitters:
 Den ligger på
Biblioteksgatan i Stockholm & har
tidigare varit en biosalong!

De har en väldigt stor blandning av kläder &
det är ganska dyrt men ibland kan
man få unna sig tycker jag.
Speciellt älskar jag deras smycken & det är 
där jag har köpt mitt fina målhalsband som jag
använder nästan varje dag, eftersom att det
passar till väldigt mycket.

till bloggen 2016 045.jpg     till bloggen 2016 046
De har superfina                 Min favoritdel i affären,
kristallkronor i taket           boho-hörnet som jag
vilket gör det hela              som jag kallar det, 
väldigt retro ;)                 passar mig perfekt!


∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

