Mitt rum!

Hej!!

Jag tänkte visa lite bilder på hur 
mitt rum ser ut just nu &
hur jag blev inspirerad till att 
göra det osv.

till bloggen 2016 126 till bloggen 2016 123

Jag använder mig av väldigt     I mitt fönster älskar
mycket detaljer. Jag sätter     jag att ha blommor. Hängande
upp små posters &               i fönstret har jag en murgröna,                      klistermärken som jag           och stående i en kruka en 
tycker är fina, på              annan växt som jag tycker
väggarna. Även små              ser ut som ett träd. Jag
buddha-statyer har              tycker att växter gör så att                         jag ställt upp & hängt          rummet ser mer levande ut
mina smycken lite här &         på något sätt, &
var eftersom att de             det blir mer fräscht.
är så fina♥

till bloggen 2016 030 
Den här bilden tycker jag är så estetisk på något
sätt även fast den inte visar så mycket av mitt rum..
Det är iallafall ett tyg som jag har hängt upp i mitt tak 
för att jag tycker det såg väldigt bohemiskt ut, & det är 
den känslan jag vill framhäva! Det är också 
en symmetrisk lampskärm som jag hittade på Lagerhaus, 
som jag verkligen älskar!!


Ett tips för ett mysigt rum som jag gärna skulle 
velat ha för ett par år sedan är att använda mycket 
varma färger såsom rött,orange,gult osv för jag tycker
det gör rummet så mycket mer levande och ombonat. Iallafall
om man söker efter den mer bohemiska stilen, vilket jag gör!!

∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i inredning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

