Bootcut i mängder

Hej!!
Det senaste året har det varit väldigt populärt
med bootcutbyxor/flarebyxor, & jag verkligen älskar det!
Det är lite som att gå tillbaka till 70-talet igen & 
det tycker jag är kul eftersom att det hade så coola kläder
då! Jag har införskaffat mig både ett par svarta & ett par blåa
som jag använder typ hela tiden:

 

70s-falred-jeans-style-2015-13 957a518c7f99bdac8b84de31a39acd2f

Så snyggt! Sen älskar jag också att ha ett stort brunt/svart
bälte till som på bilden till höger.Bootcut jeansen gör hela
outfiten mer bohemisk tycker jag, & det är nog
därför jag tycker om det så mycket!;) Sen är det bara att
matcha mer någon simpel blus och lite smycken 
så är man good to go!
∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

