lite shopping

Heej,
Jag tänkte visa lite shopping jag har
gjort här i Göteborg än så länge, det är inte
alls mycket men vi ska åka till Ullared i
helgen så jag sparar mina pengar tills då:)

1002 1000

En superfin vanlig t-shirt med saturnusar på!! Jag älskar planeter
& rymden & har även ett halsband & örhängen med månar
så jag tänkte att det här tröjan skulle passa mig, den är köpt på
Lager 157 för bara 50 kr!!

999 997

Sen köpte jag också mina efterlängtade avokadostrumpor från Monki
eftersom att jag älskar avokado så jag kunde inte 
låta bli hehe & det var även 3 för 2 på alla strumpor 
så jag fyndade två par till!

∇ ∇ ∇

Det här inlägget postades i mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

