nytt hål i örat

Hej!!
Jag tycker det är såå snyggt när man ser
människor med hela "öronraden" full med massa 
örhängen:

örhängen.jpg

Det vill jag också ha någon dag & jag
har redan två hål i mitt vänstra öra som jag
gillar jättemycket, men de sitter där nere på
örsnibben så nu ville jag ta ett hål högre
upp i brosket & jag är verkligen nöjd!

1003

Just nu är det bara en svart plupp eftersom att
det är ett läkeörhänge som man ska ha i ca 2-4 månader.
Sedan tänkte jag byta ut den till en guldring!
Jag har ganska länge varit lite rädd för att göra hål i 
brosket då jag har hört att det skulle göra väldigt mycket
ondare än i örsnibben men det tycker jag inte att
det gjorde alls, det enda som är lite jobbigare är att 
det tar lite längre tid att läka & att jag inte kan
sova på den sidan av huvudet men jag tycker
att det är värt det;)

∇ ∇ ∇

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

