off-shoulder tröjor!

något som är väldigt populärt just nu & som jag
tror kommer vara väldigt populärt nu
under våren och sommaren är off-shoulder tröjor.
En som jag jättegärna vill köpa kommer från 
boohoo.com & ser ut såhär:

dzz91202_ms.jpg

Den är väldigt simpel men man kan styla upp
den med smycken osv, & bara det att man ser axlarna
gör väldigt mycket till den färdiga outfiten sen:)

1008 1007

Den här tröjan är ifrån Bikbok (dock en gammal modell tror jag)
& jag älskar den! Dels för att den är off-shoulder men oxå
för att den har ett så fint mönster som gör väldigt mycket!!
Så satsa på en off-shoulder tröja i vår så tror
jag att det kommer bli superbra;)

 

∇ ∇ ∇

Det här inlägget postades i mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

