indiska!

Hejj!
En affär för er som gillar det bohemiska så
skulle jag verkligen rekommendera Indiska.
När jag är i affären så är det mest jag & tanter 
men jag tycker att de har mycket fint även till yngre!

Sen om man känner att deras kläder inte passar 
till en själv så har de fin inredning i massa
fina färger & speciellt deras skålar & muggar!!
Idag innan min danslektion gick jag 
in på Indiska & kunde inte gå ut därifrån utan
att köpa denna tesil som jag velat ha så länge:

1000002307755.jpg

till bloggen 2016 160 till bloggen 2016 159 till bloggen 2016 157

så fint!                                      en blus som är fin                   inspo!!

∇ ∇ ∇

Det här inlägget postades i inredning, mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

