serietips!

Hejj!
Jag tänkte skriva lite om några av mina
favoritserier, det kanske inte är någonting
jag hade tänkt skulle finnas på min blogg men jag
själv uppskattar sådana här tips mycket
så då tänkte jag, varför inte?

77bc7e87-ceb0-425f-9dce-80a13d82a646.jpg      orange-is-the-new-black-season-1-1456065133.jpg
en serie jag hittade väldigt     det var ganska länge
nyligen men har redan sett       sedan jag såg den här
klart alla 3 säsonger som        serien eftersom att den
finns hehe.. Serien är           har ett uppehåll just nu,
väldigt spännande & det          men den är bra! Innehåller
händer nya saker hela(!)         väldigt mycket drama &
tiden vilket jag gillar.         det är underhållande!!

12276964_734777246622101_667017843_n.jpg     Original_five_of_One_Tree_Hill.jpg
en svensk serie om den för       denna serie är kärlek för mig
många okända kriminella          & är en väldigt typisk ungdoms-
världen, väldigt spännande &     serie med drama, kärlek osv:)
dramatisk & ibland lite          det finns hela 9 säsonger &
läskig till och med. väntar      jag har säkert sett den 3 gånger
nu på en till säsong som         men det är någonting som man
kommer till nästa år             alltid kan sätta på oavsett:))
tror jag...

∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Kommentera

