mina favoritaffärer

jag tänkte tipsa om några av mina
favorit kläd-affärer där jag ofta hittar
mycket fint:

442c50db-743e-4406-9339-c1ec791dab0a.jpg    Zara_-_London_UK_27.jpg

UO!! det är ganska dyrt där      de har väldigt mycket basic
men SÅ mycket fint!både smycken,  kläder vilket alltid funkar men
kläder och inredningen där är     också många fina blusar i olika
så i min stil & även om man      bohomönster!! det är inte heller
inte gillar deras kläder så      alltför dyrt :)
borde man ändå besöka deras 
affärer för att det är 
så fint därinne!

indiska.jpg    1362386665685_la-foto2modificada.jpg

& självklart Indiska, det   affären liknar zara ganska mycket och
är helt min stil och de     kläderna är superfina & ganska
har så fina mönster på      basic också! 
allt de säljer! priserna 
är helt okej och ibland 
kan man göra lite små 
inredningsfynd som häromdan 
när jag hittade min fina
buddha-tesil där!

∇ ∇ ∇
Det här inlägget postades i vardag. Bokmärk permalänken.

Kommentera

